Programme, Stadt- und Spreewaldführungen · Tel.: 0160 4900938

Programy, wjeźenja pó měsće, pśewóźowanja wjeźenjow z busom

Herzlich Willkommen, liebe Gäste im Spreewald!

Mein Name ist Gisela Christl, genannt die „Spreewald-Christl“.
Ich bin geboren und aufgewachsen im Spreewald, ich lebe noch heute hier und zeige ich Ihnen gerne die Besonderheiten meiner Heimat. Stets lasse ich mein Wissen über die sorbische/wendische Kultur, Historisches und Gegenwärtiges
über das wunderbare Land und seine Bewohner einfließen.

Erleben Sie mich als
 +  Stadtführerin in niedersorbischer/wendischer Tracht in Lübben, Lübbenau oder Cottbus 
 + bei der Gestaltung unterschiedlicher Programme rund um die sorbische/wendische Kultur oder
 + bei einem Spreewälder Gurkenseminar
 + Bewundern Sie das kunstvolle Verzieren sorbischer Ostereier


Witajśo k nam lube gósći w Błotach!

Mě se groni Gizela Christlowa. Som se naroźiła w Błotach a tam som teke žywa.
Rad pokazujom Wam wósebnosći mójeje domownje.
Mam wobšyrnu wědu wó serbskej kulturje, wó stawiznach a pśibytnosći. Ja žěłam ako měsćańska wjednica w Lubinje, Lubnjowje a teke w Chóśebuzu. Pśi tom pśecej nosym dolnoserbsku drastwu, raz swěźeńsku drastwu, raz drastwu za njeźelu a woglědy abo źěłowu drastwu.
 

Pśewjedujom programy za gósći: 
 +  Bajkojte Błota - wótpołdnjo wó serbskich nałogach a tradicijach
 +  Błośański górkowy seminar